ekspoitasi carian rapidshare di google

Pada post kali ini saya akan berkongsi sedikit tips untuk membuat file carian rapidshare dengan menggunakan enjin carian Google. Mungkin ramai yang sudah tahu tapi ramai lagi di kalangan newbie yang masih tercari-cari. Saya rasa ada baiknya saya kongsikan di sini untuk manfaat bersama.
Ok, katakan anda ingin mencari sesuatu software, movie, mahupun ebooks; maka langkah yang perlu anda lakukan adalah:
1) Buka Google.com
2) Kemudian type perkataan di bawah ini disusuli keyword anda
“rapidshare.com/files” keyword anda
sebagai contohnya, katakan saya ingin mencari lagu Sepohon Kayu mp3 , maka saya hanya perlu type,
“rapidshare.com/files” sepohon kayu.mp3
Maka akan berderulah keluar link download pautan di result carian. Hehehe.. senang bukan? Jadi bayangkan potensinya, kita boleh cari apa yang kita nak di internet ni.
Tapi jangan salah gunakan pula.
p/s: Post ini berbentuk “education purpose only”.

No comments: