CT 07(CHERATING 2007)

CT 07 (cherating 2007)
Seawal 6 pagi 24hb oktober aku bersiap-siap untuk bertolak ke cherating.. cisssss terlepas aku nak konvoi bersama WPC (waja performance club malaysia).. aku gerak sendirian dengan syameell(anak aku ler) kesian syameell... tunggu mama dia dekat jeti pangkor... mana la mama ni.. dah lambat dah ni nak pegi cherating...

singgah kl(gombak) untuk lunch dengan si debab.. hehehehe fourple nih

yehhaaaa dah sampai cherating... perrgghhh pengalaman memandu sendirian dengan family dari penang ke cherating 15 jam.. bergegar lutut sehhh... dah letih... kena panggil meeting plak dah... adehhh.. gagah jugak ler

join family art aka fuad niagaman and mr. nyehnyehnyeh aka adam family at impiana resort, cherating...

berlatar belakang kereta-kereta cantik waja wpc...

malam dinner.... adehhhh mengantuk la plak.. bila nak abih ni... makan pun belum..
bestnya tengok bebudak ni happy

hehehehe dating yer.. lupa pulak aku anak dara sape la tu ... nice view.








berangkat pulang.... bila la nak konvoi lagi ya... memori 07

CONGRATE untuk marshall... tanpa dorang apalah makna konvoi... 2 thumbs up to them all....

No comments: